Udana kampania reklamowa wchodzi w interakcję z odbiorcą, atakuje go z wielu stron, bawi, a także nie daje o sobie zapomnieć

Kampania Okrasa-Pascal przyniosła nową jakość w komunikacji reklamowej dyskontów, zmiany z akcentów „jest tani” na „mądry wybór” oraz ogromną inspirację. Odpowiednio zaadresowana kampania reklamowa, dla konkretnie promowanego produktu może mieć zbawienne działanie. Ponadto pozwoliła na efektywny sposób zarządzania tożsamością marki Lidl i przyczyniła się do repozycjonowania całego segmentu dyskontów, gdzie Lidl zajął pozycję moderatora. Udana kampania reklamowa http://pl.seeyouup.com/oferta/11-google-ads wchodzi w interakcję z odbiorcą, atakuje go z wielu stron, bawi, a także nie daje o sobie zapomnieć. Pierwszy krok to wybór typu reklamy spośród trzech opisanych wyżej. Dobrze przygotowana i poprowadzona kampania w sieci reklamowej wpływa na zwiększenie rozpoznawalności marki, wzrost zainteresowania i zaufania do firmy. Po ogromnym sukcesie tej kampanii reklamowej Lidl podjął się niejako jej kontynuacji, choć nieco na innych zasadach. Głównym celem było budowanie wizerunku marki Lidl przez edukację oraz inspirowanie Polaków do smacznego i taniego gotowania, a także poszukiwania nowych smaków w kuchni. Odpowiednio poprowadzona kampania reklamowa może zaowocować bardzo długoterminowym zyskami. Reklama w sieci reklamowej Google daje ogromne możliwości promocji firmy, zwiększenia świadomości marki oraz dotarcia do nowej grupy klientów. Sama kampania reklamowa powinna zapadać klientowi w pamięć. Czy jednak i ta kampania okaże się tak wielkim sukcesem, o tym zadecydują klienci Lidla. Kampania opiera się na emisji reklam graficznych lub tekstowych w ponad 2 milionach różnych witryn, aplikacji oraz filmów należących do sieci reklamowej Google. Kampania adresowana jest zawsze do ludzi, zatem trzeba określić grupę docelową odbiorców, aby była ona zyskowna. W przypadku internetu może być to płatna kampania reklamowa lub też „bezpłatna” kampania organiczna. Sieć reklamowa obejmuje ponad 2 miliony różnych witryn partnerskich, aplikacji, portali informacyjnych, blogów, filmów oraz witryn Google, takich jak YouTube czy Gmail. Taka właśnie była słynna na całą Polskę kampania Pascal vs Okrasa promująca dyskont, której koncepcja kreatywna polegała na sporze i odmienności głównych bohaterów. Pozostaje dookreślić harmonogram i kampania jest gotowa do uruchomienia! Biorąc pod uwagę to, że kampania reklamowa w internecie wcale nie wymaga wielkich nakładów finansowych, warto jest się nad nią zastanowić. Kampania nastawiona jest na jak najlepszą prezentację Twoich usług lub produktów w Internecie określonej grupie odbiorców.